La víctima del xoc frontal de Santa Bàrbara és un veí del mateix municipi de 44 anys
La conductora de l’altre cotxe ha resultat ferida menys greu i ha estat traslladada a l’hospital Verge de la Cinta de Tortosa

- Carretera T-331. -
- Google maps
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 18 de maig de 2021 a les 17:39
Actualitzat el 18 de maig de 2021 a les 20:50
ACTUALITZACIÓ 20:30 HORES
T. F. A., veí de Santa Bàrbara (Montsià) de 44 anys, és el conductor que ha mort aquest dimarts a la tarda en un xoc frontal amb un altre automòbil al quilòmetre 16 de la carretera T-331, en el mateix terme municipal de Santa Bàrbara. El Servei Català de Trànsit (SCT) indica que amb aquesta víctima són 39 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya. El sinistre ha tingut lloc cap a dos quarts de cinc de la tarda i la conductora de l'altre cotxe ha sofert ferides de caràcter menys greu. Efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) han traslladat l'afectada a l'hospital Verge de la Cinta de Tortosa.
Arran de la incidència s'han activat cinc patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dotacions dels Bombers -que han fet tasques d'excarceració-, i dues unitats del SEM, a més de l'atenció psicològica. Quant a l'afectació viària, la carretera s'ha hagut de tallar completament i s'han fet desviaments per l'interior de la població. La via s'ha reobert poc abans de les set del vespre.
16.27 Hores
El Servei Català de Trànsit informa que esta tarda s’ha registrat un sinistre viari mortal a la T-331, al punt quilomètric 16, a l’altura de Santa Bàrbara en sentit Tortosa. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 16.27 h.
Per causes que encara s’estan investigant, han topat frontalment dos turismes i com a conseqüència de l’accident ha mort el conductor d’un dels vehicles. La conductora de l’altre cotxe ha resultat ferida menys greu i ha estat traslladada a l’hospital Verge de la Cinta de Tortosa.
Arran de la incidència, s’han activat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat que han realitzat tasques d’excarceració, i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), a més de l’atenció psicològica. Quant a l’afectació viària, la carretera està totalment tallada.
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa