L’Ajuntament d’Ascó ha tancat el Procés Participatiu que va engegar el mes de novembre passat a partir del qual es va donar la veu al veïnat davant la pròxima construcció d’un complex lúdic i esportiu al municipi. Durant el que ha durat la consulta, la ciutadania ha pogut donar la seua opinió i manifestar allò que milloraria de l’estudi d’intencions que havia encarregat l’equip de govern.
Des que es va iniciar el procés participatiu fins ara l’equip de govern ha estat estudiant i analitzant totes les aportacions que es van rebre, ja siga a través de la web de l’Ajuntament i de les sessions de treball que es van fer a l’Ajuntament. Durant la sessió de retorn, una reunió a la qual es va tornar a convocar als ciutadans, es va informar dels canvis que són viables incloure en el projecte definitiu.
Així les aportacions que s’han fet i que es tindran en compte, segons una nota de premsa que ha emés l’Ajuntament, són les següents: la transformació de la zona d’spa en una piscina climatitzada apta per fer-hi natació, cursos i altres activitats aquàtiques; s’encarregarà un estudi de viabilitat i de la demanda potencial per tal que ajude a dimensionar adequadament totes les instal·lacions que finalment aculla el complex, el manteniment del mur de pedra que envolta el complex, a excepció del de baix, ja que este impediria l’ampliació de la vorera; la reubicació del bar-cafeteria perquè siga accessible des de l’exterior i per a totes les instal·lacions del complex; la construcció de només una pista de pádel; l’habilitació d’ un espai lúdic per a infants, i finalment es farà molta incidència en que siga un complex eficient i sostenible energèticament.
A partir d’ara, l’Ajuntament d’Ascó encarregarà un estudi de viabilitat i de demanda potencial del complex i un nou estudi que tinga en compte les aportacions.
L’Ajuntament d’Ascó recull les aportacions ciutadanes entorn al futur complex lúdic i esportiu
A partir d’ara, el govern municipal encarregarà un estudi de viabilitat i de demanda potencial del complex i un nou estudi que tinga en compte les aportacions
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 02 de febrer de 2017 a les 16:30
Actualitzat el 02 de febrer de 2017 a les 16:49
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa