L’Ajuntament de Deltebre ha adjudicat, a partir d’este mes de febrer, la gestió i el nou servei de gossera a la protectora ARCA, una vegada finalitzat el contracte que vinculava l’administració amb l’empresa SERPROANIMAL. En este sentit, la regidora de Foment Cultural, Igualtat i Tinença d’Animals, Eva Marin, ha explicat que “amb aquest nou contracte amb ARCA volem fer un pas endavant en la cura i en la protecció dels animals, de manera que puguem garantir el seu benestar”.
[noticia]30468/[/noticia]
Este contracte permetrà donar cobertura a les necessitats d’este servei durant els propers 12 mesos. De fet, ARCA mantindrà els animals ben atesos a la seu de la protectora fins que es troben els propietaris o propietàries, o bé se’ls puga lliurar en adopció. Cada mes, l’entitat haurà de comunicar a l’Ajuntament de Deltebre el nombre d’animals, i el tractament o seguiment corresponent.
Paral·lelament a aquest nou contracte, l’Ajuntament de Deltebre habilitarà un espai de guarda i custòdia d’animals abandonats o perduts. En aquest espai, d’una estada màxima d’entre 24 hores i 48 hores, la Policia Local farà lectura del xip de l’animal per així facilitar la recollida al seu propietari o propietària. Passa’t este temps, ARCA gestionarà la recollida de l’animal.
En esta mateixa línia, durant les properes setmanes l’Ajuntament de Deltebre obrirà la convocatòria de subvencions per a la protecció i defensa dels animals del municipi, com també els ajuts per a l’esterilització i castració de les colònies de gats.
L’Ajuntament de Deltebre signa un conveni amb ARCA per a la recollida d’animals abandonats o perduts
La protectora mantindrà els animals ben atesos a la seu fins que es troben els propietaris o propietàries, o bé se’ls pugui lliurar en adopció

- Dos gossos perduts -
- Arxiu
Ara a portada
Publicat el 07 de febrer de 2024 a les 11:02
Actualitzat el 07 de febrer de 2024 a les 11:18
Et pot interessar
-
Societat Jesús Serrano guanya el novè Premi de Narrativa Breu Ciutat d’Amposta
-
Societat Álex Ubago i Bebe, els reclams del Primavera DO Terra Alta, a Batea
-
Societat La piscina més llarga del món inunda el cicle sobre l'economia de l'aigua de Lo Pati
-
Societat El bisbe de Tortosa assegura que el papa Francesc deixa “deures” per a una Església més fraterna