Edte dissabte ha estat el dia escollit per inaugurar els treballs d’urbanització del centre de Jesús i Maria. Una actuació que ha permès millorar els accessos a les instal·lacions esportives Josep Maria Torres i al col·legi de l’Assumpció amb l’arranjament i pavimentació d’un pàrquing per a més d’un centenar de vehicles i la construcció d’una passarel·la d’accés per a vianants per als equipaments detallats.
Les obres han suposat una inversió del voltant dels 400.000€ i han estat finançades parcialment, amb un import de 119.000€, per la Diputació de Tarragona. Segons l’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, han permès “dignificar i posar en valor la zona central de Jesús i Maria, així com també millorar la mobilitat i l’accés als principals equipaments que són motor d’activitat”.
Més enllà del propi accés i de l’aparcament, l’actuació que s’ha realitzat durant aquests darrers mesos també ha consistit en l’ampliació i urbanització de les voreres inacabades dels carrers afectats per les obres, el soterrament de la línia elèctrica de l’avinguda La Pau en el tram corresponent als equipaments, la ubicació de mobiliari urbà i jardineria amb reg automàtic, i els treballs de pintura de la Cambra Agrària.
Pel que fa a les millores de les instal·lacions esportives, aquestes han consistit en la construcció de lavabos i vestidors per al Pavelló Josep Luque, la instal·lació d’una grada reversible per donar cobertura tant a l’interior com a l’exterior del camp, i tanques de protecció per a la graderia, entre altres accions.
Cal remarcar que fa un parell de setmanes es van iniciar les obres d’arranjament i pavimentació de l’avinguda La Pau, les quals complementen la urbanització de la zona central de Jesús i Maria.
L’Ajuntament de Deltebre urbanitza l’entorn del centre de Jesús i Maria
Segons l’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, han permès “dignificar i posar en valor la zona central de Jesús i Maria, així com també millorar l’accés als principals equipaments que són motor d’activitat”.

- Accés a les instal·lacions esportives de Jesús i Maria -
- Ajuntament de Deltebre
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 08 de maig de 2022 a les 21:39
Actualitzat el 09 de maig de 2022 a les 12:05
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa