Prèviament es procedí al precinte del tram de carrer afectat, la restricció a l’accés dels immobles veïns i l’apuntalament dels immobles. Posteriorment, per una empresa especialitzada ha fet l’extracció de la teulada de fibrociment. Després de dur a terme l’arranjament del cablejat de subministrament elèctric, s’està procedint a l’enderrocament definitiu i a la consolidació i estabilització dels paraments que quedin al descobert.
Arran de l’actuació, s’han evacuat uns veïns dels immobles afectats, que estan allotjats a un hotel de la població.
Tot aquest procediment es va iniciar quan el passat 19 de setembre veïns del carrer del Castell van alertar l’Ajuntament sobre l’enfonsament d’una part de l’interior de l’immoble núm. 48, atès el fort soroll que van sentir i la pols que es va desprendre a través de les obertures existents.
Arranjament del cablejat
Una de les conseqüències d’esta actuació ha estat que Endesa eliminarà quasi tot el traçat aeri que quedava al carrer del Castell i que passarà a anar grapat per façana, amb la conseqüent millora

Els Bombers van fer un informe del mal estat de les cases del carrer Castell de Flix Foto: Cedida