L'Ajuntament de Santa Bàrbara ha signat esta setmana l’acord d’expropiació per a l’execució de les obres d’adequació de l’edifici de l’antiga estació de tren i terrenys adjacents per al municipi. Feia anys que l’Ajuntament de Santa Bàrbara realitzava gestions amb ADIF per aconseguir els terrenys d’aquesta antiga estació de tren i, finalment, l’alcalde Alfred Blanch, i Juan Manuel de las Heras, representant d’ADIF, han signat de mutu acord el contracte per valor de 97.394 €.
La finca qualificada com a sòl urbà té una superfície de 1.322 metres quadrats, segons cadastre, sobre la qual hi ha unes edificacions de 240 metres quadrats destinades en part a edifici de viatges de l’antiga estació (187 metres quadrats), vies i obres de l’antiga estació (30 metres quadrats) i lavabos (23 metres quadrats).
L’Ajuntament de Santa Bàrbara encara no ha concretat quin ús se li donarà a l’edifici, ja que primerament l’equip de govern vol estudiar totes les possibilitats i necessitats reals que té el municipi. Blanch ha apuntat que “per al municipi suposa el record nostàlgic d'un edifici que durant el segle passat va tenir una intensa activitat per la presència del ferrocarril, essent un dels llocs més transitats als voltants dels quals van nàixer diversos bars i tavernes.”
L’ajuntament de Santa Bàrbara obté l’edifici de l’antiga estació de tren i terrenys adjacents per 97.000 euros
L'equip de govern estudia diverses possibilitats per decidir l'ús que se li donarà a este edifici emblemàtic
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat El Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa tindrà millor visibilitat amb la reforma de la sala
-
Societat L’atenció en salut mental a infants i joves es dispara a l’Ebre gràcies als nous serveis a domicili Redacció
-
Cultura La pel·lícula Sirat, amb la canareva Andrea Queralt a la producció, opta a la Palma d’Or Sílvia Berbís
Publicat el 20 de febrer de 2020 a les 17:36
Actualitzat el 20 de febrer de 2020 a les 17:46
Et pot interessar
-
Societat Les càmeres lectores de matrícules reforcen la seguretat a l’Ampolla
-
Societat Tortosa es prepara per a la segona edició d’Ebre Freak, l’esdeveniment del còmic, el manga i la fantasia
-
Societat L'Hospital Comarcal d'Amposta, pioner en cirurgia ginecològica avançada sense cicatrius
-
Societat L’oli Cabra Feixet del Perelló, premiat com el millor oli extra verge del món