L'Aldea acull el curs per acreditar-se com a punt d'informació del parc natural del Delta

Serà a partir del 3 de febrer

Publicat el 15 de gener de 2015 a les 20:41
Actualitzat el 16 de gener de 2015 a les 15:46
El Parc Natural del Delta de l’Ebre ha convocat, amb el suport de l’Ajuntament de l’Aldea i l’Associació d’Empresaris d’Activitats Turístiques del Delta de l’Ebre, el vuitè curs Atendre un punt d’informació del Parc, que tindrà lloc a l’Aldea a partir del 3 de febrer. Este curs està destinat a les empreses turístiques del Delta que, de manera voluntària, volen acreditar-se i actuar com a punt d’informació del Parc. És una de les accions previstes en el programa d’actuacions de la Carta Europea de Turisme Sostenible al delta de l’Ebre 2012-2016.

Els principals objectius són millorar la informació que donen les empreses turístiques sobre el parc natural i la resta del Delta, facilitar a les empreses turístiques assessorament i formació continuada, implicar en la gestió del turisme a les empreses turístiques i millorar la qualitat i l’accessibilitat de la informació sobre el parc.

Les empreses que vulguen acreditar-se hauran de complir diversos requisits, com ara formar part del Fòrum Permanent, ser membre d’alguna associació d’empresaris del Delta, complir totes les disposicions legals, donar informació gratuïta, objectiva i completa d’acord amb la formació rebuda i desenvolupar activitats turístiques d’acord amb els principis de la Carta.
El Parc Natural del delta de l’Ebre identificarà a les empreses que superen el curs amb el distintiu de Punt d’Informació del Parc Natural del delta de l’Ebre, impartirà cursos de formació i seminaris i proveirà a les empreses de publicacions i altres materials informatius.

El curs, de 33 hores, tindrà lloc al Casal de Joves de l’Aldea (darrere de l’ajuntament), s’iniciarà el 3 de febrer i finalitzarà el 10 de març (classes de 17 a 20 hores). El preu és de 47 euros (35€ per al personal d’empreses que facen el curs per segon cop o si es desitja assistir únicament a la sessió 8 i 9, Comunicació en el servei al client i Estratègies de màrqueting i comunicació 360º). També està obert a totes les persones interessades en la matèria.