Evitar l’entrada de persones a les segones residències i sancionar els desplaçaments no justificats és l’objectiu de l’operatiu que despleguen els cossos policials per tercera setmana consecutiva. Però en esta ocasió, la coincidència amb l’inici de la Setmana Santa fa que s’intensifiquen els controls amb més eines com l’ús de drons.
La Policia Local de l’Ametlla de Mar realitza més controls, tant a les urbanitzacions com al nucli urbà, amb un increment de les patrulles -com també fan els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Civil-. Per reforçar-ho també hi haurà vigilància aèria amb un dron. El regidor de Seguretat Ciutadana, Joan Manel Tello, afirma que l’objectiu és blindar el municipi.
Un dels talls d’accessos secundaris és al camí que uneix Calafat amb l’Almadrava per la costa, on s’han instal·lat tanques per bloquejar el pas de vehicles. Tot plegat forma part d’un ampli dispositiu policial per evitar que visitants incívics se saltin les normes de confinament per frenar la propagació del coronavirus i arriben a xalets i apartaments.
L’Ametlla de Mar blinda l’accés a les segones residències per Setmana Santa i fa controls amb Drons
La coincidència amb l’inici de la Setmana Santa fa que s’intensifiquin els controls amb més eines com l’ús de drons

Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 03 d’abril de 2020 a les 18:43
Actualitzat el 03 d’abril de 2020 a les 18:51
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa