L’Ajuntament de l’Ametlla de Mar ha iniciat una votació popular que s’allargarà fins al 20 de juny per tal que la ciutadania esculla entre dos dissenys de mural per pintar a la façana del solar del carrer Llibertat, davant la plaça d el’Olivera. Ambdos propostes, creades per l’artista local Uri Cateura, estan relacionades amb la mar, per bé que una fa referència pròpiament a la pesca i l’altra a la presència femenina.
L'alcalde, Jordi Gaseni, ha afirmat que l'Ajuntament vol "que el poble es face seva la imatge del mural, l'ús del qual ha estat cedit pels propietaris i hi estem molt agraïts, perquè ens deixen arranjar un espai de benvinguda que serà una entrada més amable al centre del muniicpi i que a la vegada té a veure amb els eixos del Pla estratègic en referència del turisme de la pesca i des d'un punt de vista novedós".
Així, un dels dissenys plasma la pesca de la tonyina amb el dibuix d’un exemplar d’esta espècie en primer pla, i el pescador al fons amb la seva barca intentant capturar-lo. I l’altre disseny representa la personificació de la mar, amb el dibuix d’una dona a la qual l’envolten diferents espècies marines. Ambdos imatges també fan ressò d’un dels vaixells enfonsats que amaga la costa calera.
Els projectes del mural se sotmeten a votació popular. Les votacions es podran realitzar presencialment a través de les urnes que s’han instal·lat a l’Ajuntament i a l’Oficina de Turisme, o bé a través de les xarxes socials de Turisme, -el Facebook i l’Instagram-, on els ciutadans podran comentar la proposta que preferixen.
L'Ametlla de Mar vota entre dos dissenys de mural per pintar una façana al solar del carrer Llibertat
Ambdos propostes, creades per l’artista local Uri Cateura, estan relacionades amb la mar,

- Els dos dissenys proposats per pintar el mural. -
- Cedida
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 24 de maig de 2021 a les 16:51
Actualitzat el 24 de maig de 2021 a les 16:59
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa