L'ampostina Aina Cid i la seua companya de rem Virginia Díaz s'han classificat per als jocs de Tòquio 2020, després de ser terceres a la semifinal del mundial i passar a la final del mundial.
Tal i com ens explicava en una recent entrevista a Aguaita, era la seva fita arribar junt amb la seua companya amb la qual havia format un gran tàndem d'ençà de la retirada a l'inici de temporada d'Anna Boada, la primera companya de l'ampostina, retirada per una depressió.
Les campiones d'Europa es van assegurar ahir la classificació. La primera plaça olímpica per Tòquio 2020 pel rem de l'Estat Espanyol ve de la mà d'una ebrenca. Per Aina Cid, seran els seus segons Jocs Olímpics, ja que va competir a Rio 2016, on va ser finalista i va aconseguir diploma.
El dos sense timoner s'ha classificat per a la Final amb un tercer millor temps en la seva semifinal 7:03.16, després de les australianes Jessica Morrison i Annabelle McIntyre (6:58.00), i de les canadenques Caileigh Filmer i Hillary Janssens (7:00.45).
L'ampostina Aina Cid, classificada per als Jocs Olímpics de Tòquio 2020
Seran els seus segons Jocs Olímpics, ja que va competir a Rio 2016, on va ser finalista i va aconseguir diploma

Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 29 d’agost de 2019 a les 13:14
Actualitzat el 29 d’agost de 2019 a les 22:37
Et pot interessar
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients