La regió sanitària de les Terres de l'Ebre ha sumat este cap de setmana 15 casos més de coronavirus confirmats per prova PCR o d’antígens (8 notificats dissabte i 7 diumenge), de manera que acumula, des de l'inici de la pandèmia, 5.566 casos confirmats per PCR o antígens i 5.813 si es tenen en compte també la resta de proves. En esta regió han mort 128 persones, quatre més que les nofiticades fins divendres. Entre el 17 i el 23 de desembre es van notificar 5 morts, 2 en l'interval anterior.
El risc de rebrot, que dissabte pujava cinc punts fins als 287, baixa en dades d’este diumenge 21 punts i se situa en 266, més elevat que el de la setmana anterior, quan era de 189. D'altra banda, la taxa de confirmats per PCR o tests d'antígens entre el 17 i el 23 de desembre és de 105 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 196, pels 142 de la setmana anterior. El 3,23 % de les proves que es fan donen positiu.
Pel que fa a la velocitat de contagi, baixa més d'una dècima en 24 hores i ara se situa en 1,42, mentre que la setmana anterior era d'1,45. Segons l'últim balanç, hi ha 25 persones ingressades, una més que dissabte. Entre el 17 i el 23 de desembre hi havia 24 hospitalitzats, pels 23 de l'interval anterior.
L’Ebre suma 4 morts i 15 casos en total este cap de setmana, però l’últim dia cau el risc de rebrot i la velocitat de contagi
El risc de rebrot, que dissabte pujava cinc punts fins als 287, baixa en dades d’este diumenge 21 punts i se situa en 266

- -
- HTVC
Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 27 de desembre de 2020 a les 11:12
Actualitzat el 27 de desembre de 2020 a les 11:18
Et pot interessar
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició