El fabricant de canonades i accessoris de polièster reforçat amb fibra de vidre Amiblu ha tancat l'any 2022 amb una facturació de 53,1 milions d'euros a l'Estat espanyol, un 12% més que el any anterior, quan va facturar 46,7 milions. Segons un comunicat corporatiu, el negoci exterior arriba actualment al 80% de les vendes de la companyia, amb una presència important a Llatinoamèrica i Àfrica. Amiblu apunta que l'increment de la facturació malgrat la incertesa per la conjuntura actual es fonamenta, precisament, en el creixement de les vendes a diversos països de Llatinoamèrica i Àfrica que necessiten dur a terme grans projectes de sanejament, aigua potable i projectes industrials, així com l'augment de la producció de canonades no circulars.
Segons l'empresa, en els darrers mesos, s'ha produït una demanda creixent de canonades no circulars a Europa, a causa de l'envelliment dels sistemes de clavegueram urbà a grans ciutats. Amiblu ha destacat també el creixement de la la divisió d'obres industrials, amb diferents projectes de LNG (Gas liquat), plantes d'energia i centrals nuclears.
La companyia, amb un centre de producció a Camarles assegura també que ha invertit per reduir en un 62% les emissions de CO2 en esta planta. També ha instal·lat més d'un miler de plaques fotovoltaiques i ha implementat la circularitat al sistema de producció, emprant resines reciclades en el seu procés de fabricació i reutilitzant els residus excedents.
L'empresa Amiblu instal·la un miler de plaques fotovoltaiques a la seua planta de Camarles
El fabricant de canonades tanca el 2022 amb una facturació de 53 milions d'euros a l'Estat espanyol
Ara a portada
Publicat el 22 de febrer de 2023 a les 14:21
Actualitzat el 22 de febrer de 2023 a les 15:38
Et pot interessar
-
Societat El SEAT Arona incorpora peces fetes amb closca d’arròs del Montsià
-
Societat Tortosa prepara la campanya de donació de sang i plasma més gran de l'any
-
Societat L'hospital d'Amposta lluita contra l'ús excessiu de pantalles entre els pacients més menuts
-
Societat Crítiques dels docents de català i ciències per la reforma del currículum de batxillerat