L'empresa concessionària de la piscina de la Sénia responsabilitza l'equip de Govern de la crisi en el servei

Després de setmanes de polèmica i de la reobertura de l'equipament per part de l'Ajuntament han emès un dur comunicat

  • Imatge de la piscina exterior de la Sénia -
Publicat el 23 de maig de 2019 a les 11:23
Actualitzat el 23 de maig de 2019 a les 11:39
LLEUREGEST SERVEIS ESPORTIUS SL, empresa titular de la concessió de l’explotació de la piscina coberta de la Sénia ha emès un dur comunicat després que d’unes setmanes de tensió amb l’Ajuntament.

El passat mes de febrer, els abonats a la piscina municipal de la Sénia es van veure afectats pel tancament sobtat de les instal·lacions. Este fet va portar que el consistori anunciés que l'empresa gestora Lleuregest Serveis Esportius deixaria d'encarregar-se del servei del Complex, per passar a ser el mateix Ajuntament el gestor de les instal·lacions esportives, que van reobrir este mes de maig.

Segons ha exposat l’empresa concessionària, els “responsables directes” del tancament “són aquells membres de l’Equip de Govern de l’Ajuntament de La Sénia a qui l’empresa ha dirigit tots els informes i comunicacions amb les diferents incidències i problemes sorgits durant estos gairebé 6 anys, sense rebre cap tipus de solució”. De fet, LLEUREGEST defensa que, des de 2014, havia presentat “diferents informes tècnics on posava de manifest les deficiències de l’equipament, algunes prou greus com per haver-hi donat resposta de manera immediata”. Lamenten que “després de gairebé 6 anys, cap informe s’ha contestat i retornat a l’empresa amb les solucions als problemes plantejats”. Apunten, a més, directament contra l’alcalde, Joan Moisés, qui asseguren “rebia les comunicacions via correu electrònic”, és a dir, “l’Alcalde de La Sénia, tenia constància de tots els problemes que patia l’empresa i que repercutien directament en el servei i en els seus usuaris”.

LLEUREGEST assegura que no ha estat fins a principis de 2019 que ha rebut una inspecció, ni cap comissió de seguiment del servei, requeriment, denúncia o fiscalització del servei que es prestava. “Durant aquests gairebé 6 anys, totes les visites tècniques a l’equipament han estat a petició de l’empresa i dels professionals contractats per la mateixa, i per buscar solucions als greus problemes que anaven en contra del mateix confort i de la seguretat dels usuaris”.

Segons el relat de l’empresa, al juny de 2018, va rebre “el compromís ferm per part de l’Alcalde” de fer “el que calgués per buscar una solució definitiva i profitosa per ambdues parts, de modificació de l’actual contracte, per assegurar la viabilitat del servei, i poder consolidar el servei de piscina a la població. Aquest compromís ferm ha estat incomplert”, lamenten.

Després de les eleccions, l’empresa avança que té la intenció de “reconduir les negociacions” per tal “d’arribar a un acord beneficiós per ambdues parts, i posarà tots els esforços que estiguin al seu abast”. En el cas que això no sigui possible, asseguren que “s’emprendran quants procediments administratius i judicials siguin necessaris” per tal de defensar els seus interessos.

Comunicat LLEUREGEST SERVEIS ESPORTIUS SL