Les empreses turístiques volen posicionar el Delta de l'Ebre com un destí d'ecoturisme durant tot l'any

El segell "Delta de l'Ebre Ecoturisme" llança un vídeo promocional per mostrar l'extensa oferta d'ecoturisme del Delta de l'Ebre

Publicat el 28 de maig de 2021 a les 10:36
Actualitzat el 28 de maig de 2021 a les 10:43
"Tu i el Delta", amb este eslògan, el segell "Delta de l'Ebre Ecoturisme" llança un vídeo promocional per donar a conèixer l'àmplia oferta turística del territori durant tot l'any. Adreçat a visitants amb valors alineats amb l'ecoturisme, l'audiovisual mostra l'entorn natural idíl·lic del Delta, així com altres indrets més amagats com l'interior de La Faroleta, a la punta del Fangar, realçant un territori que té com a principal atractiu i actiu la natura, però també una extensa cartera de serveis de qualitat oferta per les empreses d'ecoturisme.



Turisme actiu, rutes verdes, rutes blaves, cultura i patrimoni, gastronomia i enoturisme... són només algunes de les activitats que es poden gaudir durant tot l'any al Delta de l'Ebre, per això la marca es basa en valors per conscienciar als visitants sobre una estada sostenible, respectuosa, creativa i innovadora.

El segell "Delta de l'Ebre Ecoturisme", presentat fa una setmana com a iniciativa de l'Associació d'Empreses d'Ecoturisme del Delta de l'Ebre (AEEDE), vol posicionar el Delta com a referent en ecoturisme amb una variada oferta turística de qualitat durant les quatre estacions. Així, amb la marca es pretén millorar la comunicació, promoció i distribució de l'oferta en turisme sostenible al Delta; estimular la demanda turística desestacionalitzada i amb estades més prolongades, i sensibilitzar el teixit empresarial del Delta sobre la importància de desenvolupar models de negoci de turisme sostenible que ajudin a preservar el Delta de l'Ebre com a espai natural protegit.