La Creu Roja de Tortosa ha detectat en l’últim any una baixada en la necessitat d’ajuts bàsics, com els aliments, en els serveis que presta a les famílies desfavorides. Prova d’això és que durant el passat 2017, unes 250 famílies van requerir d’esta ajuda, mentre que al 2016 van ser 281.
La regidora de Serveis Socials i Drets Civils de l'Ajuntament de Tortosa, Maria Jesús Viña, acompanyada pel President de Creu Roja Tortosa, Josep Anguera, van presentar este dijous la memòria anual de l’entitat a Tortosa.
Anguera ha destacat que s'han consolidat tasques i projectes, i s'han incrementat les accions referents als programes d'ajuda a la gent gran, col·lectiu que cada cop és més vulnerable: "És molt necessari pel què fa a aquestes persones grans, que sovint estan soles, que se senten segures i estiguen més protegides" ha expressat el president de Creu Roja.
Així mateix, s'han reforçat els àmbits d'intervenció directa com l'ajuda a domicili, de salut constant, d'estimulació de les funcions cognitives o de teleassistència domiciliària, i també pel que fa al programa "Sempre Acompanyat", del qual Tortosa va ser la ciutat pilot en portar-lo a terme.
Les famílies que demanen assistència bàsica a la Creu Roja de Tortosa baixen durant el 2017
S'han incrementat les accions referents als programes d'ajuda a la gent gran

- Membres de Creu Roja Tortosa amb la regidora Maria Jesús Viña. -
- Cedida
Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 23 de febrer de 2018 a les 10:36
Actualitzat el 23 de febrer de 2018 a les 10:42
Et pot interessar
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició