L'Estació Nàutica de la Ràpita signa un acord de promoció i comercialització amb Atrápalo

Turisme de la Ràpita està present a la fira B-Travel per donar impuls al sector a les portes de la nova temporada

Publicat el 24 d’abril de 2017 a les 12:07
Actualitzat el 24 d’abril de 2017 a les 17:26
L’Estació Nàutica (EN) de La Ràpita ha signat un acord de comercialització i promoció amb la plataforma Atrápalo en el marc de la fira B-Travel que s'ha celebrat este cap de setmana a Barcelona. 

“Es tracta d’un acord que ja es va començar a gestar en reunions anteriors i que avui finalment s’ha tancat, amb l’objectiu d’oferir als empresaris que formen part de l’estació nàutica un instrument molt potent de promoció i comercialització, pel gran nombre de seguidors que busquen productes a través d’ell, aconseguint unes condicions de promoció i comercialització molt avantatjoses pel fet d’anar de la mà de l’EN”, ha afirmat la regidora de Turisme, Rosa Anglés.  

Després d’assistir a Fitur, Turisme de La Ràpita ha promocionat els seus actius en esta fira destinada al públic de l’àrea metropolitana de Barcelona, un dels fidels al municipi però encara amb moltes potencialitats de créixer. 

En la signatura de l’acord hi van ser presents el president de l’Estació Nàutica, Joan Barberà; l’alcalde de La Ràpita Josep Caparrós, la regidora de Turisme Rosa Anglés i representants d’Atrápalo.