El centre d'art Lo Pati d'Amposta mostrarà al públic un tast de l'exposició Jo soc allò prohibit', d'Isaki Lacuesta per internet.
Amb les portes del centre tancades per la crisi de la covid-19, una part de la videoinstal·lació s'ofereix en línia a través del web de Lo Pati. La instal·lació va guanyar la cinquena edició del Premi de Videocreació de la Xarxa de Centres d'Art Visuals, Arts Santa Mònica, Departament de Cultura i Loop Barcelona.
Es podran veure les entrevistes en profunditat fetes per al projecte al músic i cantautor Albert Pla, a l'advocat Bernat Salellas, al periodista i exdirector d'El Mundo David Jiménez, i a l'artista i comissari Pedro G. Romero.
Jo soc allò prohibit explora els conceptes de censura i prohibició i reflexiona sobre l'arbitrarietat i la confusió jurídica de les prohibicions.
Lo Pati comparteix online part del contingut de la videoinstal·lació d'Isaki Lacuesta
La mostra es va instal·lar el 15 de febrer però es manté tancada al públic per la crisi de la covid-19
Ara a portada
Publicat el 24 d’abril de 2020 a les 11:32
Actualitzat el 24 d’abril de 2020 a les 11:58
Et pot interessar
-
Societat Instal·len càmeres lectores de matrícules a l'Ampolla
-
Societat L'Hospital Comarcal d'Amposta, pioner en cirurgia ginecològica avançada sense cicatrius
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents