Lo Sindicat d'Amposta s’estrena com a seu dels cursos de català d’Igualtat, Migracions i Ciutadania

El primer curs el segueixen més d’una vintena d’alumnes de diferents nacionalitats i que hi ha accedit a través del Servei de Primera Acollida, que gestiona la tècnica d’acollida de l’Ajuntament

Publicat el 17 de juny de 2022 a les 03:03
Actualitzat el 17 de juny de 2022 a les 03:09
Més d’una vintena d’alumnes seguixen el curs de català gestionat per l’Ajuntament d’Amposta i que està subvencionat per la Secretaria d’Igualtat, Migracions Ciutadania. Des del 25 de maig i fins el 27 de juny, els dilluns i dimecres de 17h fins a 19.30, els 23 alumnes acudeixen a l’edifici Lo Sindicat per rebre la formació de llengua catalana. Una formació prevista dins del Servei de Primera Acollida, el programa d’integració de la Generalitat gestionat per la tècnica d’acollida d’Amposta, que s’ofereix a les persones nouvingudes que s’empadronen a la ciutat.
Les persones que participen en este curs són de diferents nacionalitats: Marroc, Hondures, Perú, Colòmbia, Índia, Ucraïna, Senegal, Pakistan i Paraguai.