La Policia Local de Tortosa ha informat que la veina de Ferreries que havia desaparegut a Tortosa ha estat trobada. L'operació entre la Policia Local i els Bombers ha estat permés localitzar a la senyora amb bon estat tot i que estava una mica desorientada.
Conjuntament amb @bomberscat acabem de trobar a la Rosa María sana i estàlvia.
— Policia Local Tortosa (@PLTortosa) April 19, 2021
S'havia desorientat una mica, però finalment tot ha quedat en un petit ensurt.
Agraïm moltíssim la vostra col·laboració!
La Policia Local de Tortosa ha difós este migdia una alerta a través de les seues xarxes socials per demanar col·laboració ciutadana per localitzar una dona desapareguda a Tortosa. Segons explica el cos policial, la Rosa Maria ha marxat este matí de casa seua, a Ferreries, per passejar el gos i no havia tornat. La dona va vestida amb un abric marró i la Policia local sospita que puga estar desorientada.
Demana que si algú la veu, contacte amb la Policia Local de Tortosa al 977 448 622 – 092.
ALERTA PERSONA DESAPAREGUDA
— Policia Local Tortosa (@PLTortosa) April 19, 2021
Rosa Maria ha marxat este matí de casa seua, a Ferreries, per passejar el gos i encara no ha tornat. Va vestida amb un abric marró i és possible que estiga desorientada.
Si la veieu, contacteu amb la Policia Local de #Tortosa (977 448 622 - 092) pic.twitter.com/fS3TR8VbaL