Tortosa acull una nova competició esportiva que comporta la presència d'un elevat volum de persones al municipi durant tot el cap de setmana: la ciutat és una de les seus de les Terres de l'Ebre que acullen la disputa de les finals dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya. Per este motiu, la piscina del Complex Esportiu WIN, a l'estadi de Ferreries, el pavelló de Remolins i el pavelló poliesportiu de Jesús, acullen els partits que disputen esportistes arribats de tots els punts del país. Concretament, en les modalitats de natació, handbol i voleibol, esta última compartint instal·lacions amb el pavelló de Roquetes.
En total, més d'un miler d'esportistes que, juntament amb les seues famílies, passen el cap de setmana a Tortosa. L'alcaldessa, Meritxell Roigé, ha subratllat l'oportunitat que això suposa per a la dinamització de l'activitat econòmica de la ciutat, novament amb l'esport com a fil conductor: "tenim unes instal·lacions preparades per a acollir competicions de tots els àmbits i és la nostra voluntat poder acollir-ne tantes com puguem. Perquè això genera molt dinamisme a la nostra ciutat i ens permet mostrar-la a la vegada a la gent que estos dies ens visitarà", ha apuntat.
Roigé ha agraït una vegada més la confiança de la Unió de Consells Esportius de Catalunya (UCEC) i del Consell Esportiu del Baix Ebre, organitzadors de les competicions. El president de la UCEC, Jaume Domingo, ha reconegut que Tortosa i les Terres de l'Ebre estan totalment preparades per a acollir esdeveniments esportius com estos, que suposen un gran volum de participació, com ja va quedar demostrat, ha recordat, amb els World Sports Games que Tortosa i el territori van acollir al 2019 amb més de 3.000 esportistes amateurs arribats de diferents països del món. A més a més, Domingo remarca la disputa de competicions en la modalitat femenina, cosa que evidencia i dona visibilitat al fet que les dones també practiquen esport, ha apuntat.
Més d'un miler d'esportistes este cap de setmana a les finals nacionals dels Jocs Esportius Escolars
La piscina del Complex Esportiu WIN i els pavellons de Remolins i Jesús, a Tortosa, així com el pavelló de Roquetes, seus de la natació, l'handbol i el voleibol
Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 13 de juny de 2022 a les 04:06
Actualitzat el 13 de juny de 2022 a les 04:16
Et pot interessar
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició