Mor el conductor del segon turisme accidentat ahir a Gandesa

El sisnistre s'ha cobrat la vida de dos persones, una dona de Gandesa i el conductor del turisme amb què va xocar

Publicat el 25 de març de 2019 a les 09:07
Actualitzat el 25 de març de 2019 a les 12:53
ACTUALITZACIÓ | Dilluns, 15 de març, 12:40 hores |Mor el conductor del segon cotxe implicat

El conductor ferit crític en l’accident d’ahir al vespre a l’N-420 a Gandesa (Terra Alta) ha mort este matí a l’hospital Joan XXIII, on va ser traslladat per efectius del SEM. Per tant, este sinistre, un xoc frontal entre 2 turismes, ha causat finalment dues víctimes mortals: la conductora d’un dels cotxes, una dona de 52 anys, i el conductor del segon turisme implicat. 

INFORMACIÓ |Dilluns, 15 de març, 09:00 hores | Evolució del ferit


L'home ferit en l'accident de Gandesa de diumenge en el que va morir una dona està en estat crític, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. Un xoc frontal entre dos turismes a l'N-420 va provocar la mort de la conductora d'un d'ells. La víctima és C.M.M., de 52 anys i veïna del municipi. L'altre conductor va ingressar a l'Hospital Joan XXIII. Els fets van tenir lloc al quilòmetre 803 de la carretera. Els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís a les 20.12 hores. Amb esta víctima ja són 33 les persones que han mort en accidents de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya aquest any.

Arran de l'accident es van activar quatre patrulles dels Mossos, set dotacions dels Bombers, i sis ambulàncies i el servei de suport psicològic del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). L'N-240 es va tallar en el punt del sinistre fins a les 22.11 hores, tot i que es van fer desviaments.