Mor Jordi Monclús i Doliu, exalcalde de Benifallet durant tres mandats

L'exalcalde ha mort als 71 anys, després d'una llarga malaltia

Publicat el 17 de maig de 2024 a les 11:22

Ahir a la tarda va morir l'exalcalde de Benifallet, Jordi Monclús i Doliu.  Esquerra Terres de l'Ebre ha mostrar el seu condol a través de les xarxes del que va ser alcalde del municipi del Baix Ebre durant tres mandats entre 2003 i 2015. 

Monclús, també va ser president del Consell Comarcal del Baix Ebre.

Durant la seua gestió va impulsar la "Via Verda" un antic traçat de ferrocarril que unia la Puebla de Hijar i Tortosa, l'Ebre o Terol i que avui dia ho fa amb forma de ruta cicloturística.

També va impulsar l’organització de la Fira de Turisme i Navegació Fluvial i les jornades gastronòmiques.

La vetlla serà al tanatori Remsa de Tortosa este divendres a partir de les 12 hores de migdia. La cerimònia de comiat serà este dissabte, 18 de maig, a les 10 hores al mateix tanatori.