El Servei Català de Trànsit informa que a primera hora de la tarda s’ha registrat un sinistre viari mortal a la carretera TV-3454 a l’altura de Deltebre, en sentit Deltebre. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 14.15 h.
Per causes que encara s’estan investigant, s’ha produït una sortida de via d’un turisme i el vehicle ha bolcat. Com a conseqüència de l’accident, la conductora i única ocupant del cotxe ha mort.
Arran de la incidència s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions de Bombers de la Generalitat, els quals han efectuat tasques d’excarceració, i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Mor la conductora d’un turisme en una sortida de via a la TV-3454, a Deltebre
El sinistre ha tingut lloc este dimarts al migdia

- El sinistre ha tingut lloc a la TV-3454, a Deltebre. -
- Google maps
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 16 de març de 2021 a les 16:19
Actualitzat el 16 de març de 2021 a les 16:27
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa