Mor un conductor en xocar dos camions a l'N-340 a Alcanar

L'accident va tindre lloc poc després de les deu de la nit

Publicat el 24 de juny de 2018 a les 11:05
Actualitzat el 25 de juny de 2018 a les 09:35
Una persona va morir ahir a la nit en xocar dos camions a la carretera N-340 a l'altura d'Alcanar, al límit amb Vinaròs.

L'avís del sinistre es va rebre a les 21.52 hores. Per causes que encara s'estan investigant, hi va haver una col·lisió frontal entre els dos tràilers. Com a conseqüència de la topada, el conductor d'un dels camions va morir -un home de nacionalitat bielorussa- mentre que el conductor de l'altre camió va resultar ferit menys greu i va ser traslladat pel SEM a l'hospital Verge de la Cinta de Tortosa.

Arran de la incidència, es van activar set patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i dos ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques. Quant a l'afectació viària, la via va quedar tallada en els dos sentits de la marxa fins a les 04.40 h, tot i que es van fer desviaments per la TP-3318 i la TV-3316.