l'església, amb una exposició fotogràfica de l'artista local Marcel Cases, seguida d'un taller sostenible pensat per als més menuts.
A la tarda, a partir de les 17 h, a la pista poliesportiva, situada al costat del Casal Municipal, s'habilitarà un escenari per on passaran artistes ebrencs que han començat recentment o tenen projectes d'alguna manera innovadors, com el col·lectiu Lokals o el cantautor Miquel Segarra. També actuarà el periodista Víctor Sorribes amb Rice Against the Machine, mesclant música electrònica, o representants de la música urbana com el jove AKA Pedro. Se sentirà música en directe, es podran veure performances de dansa, com la de la ballarina i actriu Mar Grifoll, i es donarà espai a poetes i il·lustradors perquè tothom puga observar com és el seu procés creatiu.

Horari de les activitats culturals del Neo Xerta Foto: Neo Xerta
A més, dins de l'espai hi haurà també un mercat d'artistes i artesans ebrencs que vulguen exposar i vendre els seus productes. S'hi trobaran llibres de la mà de les llibreteres de La Irreal i La Romàntica, vinils, joieria, il·lustracions... un conjunt de paradetes on donar suport als venedors d'aquí. Hi haurà servei de barra, amb begudes i menjar de proximitat a càrrec del
restaurant Green Way. L'entrada serà gratuïta. Neo Xerta està organitzat per les empreses "A Prop"i "Lokals" i és possible gràcies al patrocini i suport de l'Ajuntament de Xerta i la Diputació de
Tarragona.