Neix RevolteSS, el Fòrum de Sobiranies i Consum Conscient d’Amposta

Se celebrarà el 14 de setembre i comptarà amb diverses ponències, un espai de fira d’empreses i projectes i un espai d’oci i música

  • Pla general d'Amposta, des del Pont Penjant. | Arxiu -
Publicat el 12 de setembre de 2024 a les 09:16
Actualitzat el 12 de setembre de 2024 a les 09:21

Esta tardor neix la primera edició de RevolTESS, el Fòrum de les sobiranies i del consum conscient d’Amposta per a oferir un espai on donar a conèixer iniciatives que oferixen productes i serveis de proximitat, sostenibles i respectuosos amb el medi ambient. Des de l’ERA, la Comunalitat Urbana d’Amposta, de la qual l’Ajuntament en forma part, i amb la col·laboració de diversos col·lectius, RevolTESS pretén esdevenir un punt de trobada per a projectes i entitats que, mitjançant la seva activitat, contribueixen a transformar el model econòmic per contribuir a la sostenibilitat, l’ecologia i la sobirania alimentària, facilitant que les persones puguen prendre decisions conscients sobre les seues formes de consum. RevolteSS tindrà lloc el pròxim 14 de setembre al pati de l’Oficina de Turisme d’Amposta, durant tot el matí.

El fòrum tindrà diversos espais, una zona de xerrades i tallers; l’espai Fira, un aparador de projectes, entitats i empreses que mostraran els seus productes i valors; l’espai Festa, amb música, barra amb cervesa artesana i; finalment, un espai Assemblea per a tancar la jornada on es recolliran veus i iniciatives per fer créixer el moviment.

En el mateix marc del fòrum i amb la col·laboració del Col·lectiu Eixarcolant, el dia anterior, 13 de setembre, també tindrà lloc la catorzena Mostra de Cinema Etnogràfic de Catalunya amb la projecció de la pel·lícula Domingo Domingo, al Parc del Mussol d’Amposta.

L’Era, la Comunalitat urbana d’Amposta, va néixer l’any 2022, i actualment la formen l’Ajuntament d’Amposta, el Racó de la Festa, ACISI i FITES Terres de l’Ebre.