Padesa manté en quarantena 186 treballadors de la planta d'Amposta i 107 més en aïllament a l'espera de resultats del cribratge que s'ha finalitzat aquest dilluns a tota la plantilla - 395 empleats- de l'escorxador d'Amposta. Fins ara s'han detectat 63 positius de covid-19 però s'ha decidit, amb el Departament de Salut, que els 112 treballadors que es van fer la PCR el mateix dia i van donar negatiu es mantinguin en quarantena, per ser contactes estrets. També estan aïllats els 2 positius inicials i els 9 contactes estrets d'aquests. L'empresa ha informat que durant 48 hores, aproximadament, la planta d'Amposta queda "en serveis mínims" amb el 20% dels treballadors en actiu que han passat tots els cribratges amb resultats negatius.
Padesa ha defensat que no es pot plantejar "un tancament total" de la planta d'Amposta perquè l'escorxador forma part del sector primari i és un dels establiments designats com a essencials per al subministrament d'aliments, motiu pel qual no ha aturat la seua activitat des de l'inici de la pandèmia. Padesa ja va fer un cribratge a les seves plantes a l'estiu i ha patit les últimes setmanes un altre brot a la planta de Roquetes amb més de 250 treballadors contagiats.
Padesa i el Departament de Salut han intensificat les mesures preventives establertes per les autoritats sanitàries i "prendran l'estratègia de seguiment més adequada" quan es coneguin els resultats dels cribratges d'este dilluns
Padesa posa en quarantena i manté aïllats 293 treballadors de la planta d'Amposta
L'escorxador funcionarà dos dies amb serveis mínims amb el 20% dels empleats que han resultat negatiu en el cribratge

Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 19 d’octubre de 2020 a les 20:35
Actualitzat el 19 d’octubre de 2020 a les 20:46
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa