Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local d'Alcanar van rescatar el 28 de maig un jove de 18 anys que havia caigut a un pou de 20 metres de profunditat pròxim a la carretera N-340.
El pare del noi va alertar de l'accident a través del 112 a les 12.30 hores. Fins al lloc s'hi van desplaçar patrulles de la policia catalana i de la Policia Local que van poder comunicar-se amb el jove, que els va explicar que s'aguantava fent pressió amb els peus i les mans contra les parets del pou per no caure més avall, però que començava a estar cansat.
Concretament, va poder frenar la caiguda a la meitat del pou. Per treure'l els agents van utilitzar les eslingues dels vehicles policials i una escala que van col·locar sobre el forat per fer de politja.
Com que el noi va explicar als agents que no sabia quanta estona podria aguantar fent pressió per no caure més avall, van decidir actuar sense esperar l'arribada d'altres equips d'emergències especialitzats en rescats.
Finalment el van poder rescatar i pujar-lo d'uns 10 metres de profunditat, aproximadament. El jove va patir diverses ferides i rascades de les quals va ser atès en el mateix lloc dels fets per una unitat d'assistència sanitària. De fet, no va haver de ser trasllat a un centre mèdic.
Els Mossos i la policia local van poder comprovar que el jove havia caigut després d'aixafar una planxa metàl·lica que tapava el forat del pou i que, a causa de la seua oxidació, va cedir.
Rescaten un jove que havia caigut en un pou a Alcanar
El forat tenia una profunditat de 20 metres però el noi va poder frenar la caiguda a la meitat
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 01 de juny de 2020 a les 09:35
Actualitzat el 01 de juny de 2020 a les 09:44
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa