El Departament de Salut ha lamentat que l'empresa Cerima Cherries de Tivissa (Ribera d'Ebre), afectada per un brot amb 71 persones positives de covid-19, no volgués vacunar els empleats. Ho ha assegurat aquest dijous des d'Alcarràs la secretària de Salut Pública, Carmen Cabezas. "Se'ls hi va oferir la vacunació i també la possibilitat d'anar a un punt molt proper a l'empresa, però no va ser possible organitzar-ho", ha afirmat, i ha recordat que "la vacunació és voluntària". Cabezas ha apuntat que la majoria dels positius són asimptomàtics i altres són casos lleus, i que s'espera que en els propers dies es conegue el resultat de la seqüenciació que permetrà conèixer la variant del virus.
La secretària de Salut Pública alhora ha afegit que en altres casos hi ha hagut col·laboració entre Departament, ajuntaments i empreses per dur a terme vacunacions massives. Dels 71 positius, 60 són treballadors i els onze restants són de contactes estrets. Amb tot, Salut ha ofert a Cerima Cherries vacunar tots els treballadors que han tingut resultats negatius en el cribratge que es va fer fa uns dies, i a priori s'iniciarà tan aviat com siga possible.
Salut lamenta que l'empresa de Tivissa afectada per un brot no volgués vacunar els treballadors
La majoria dels 71 positius són asimptomàtics i el resultat de la seqüenciació en determinarà la variant

- Pla mitjà on es pot veure el conseller de Salut, Josep Maria Argimon, amb la secretària de Salut Pública, Carmen Cabezas, al punt de vacunació de covid-19, a Alcarràs -
- ACN
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 17 de juny de 2021 a les 16:39
Actualitzat el 17 de juny de 2021 a les 19:42
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa