Salven un home que es trobava a la deriva fent kitesurf al Trabucador

Salvament Marítim ha activat l'helicòpter Helimer 22 i l'embarcació Salvamar Achernar

Publicat el 31 d’agost de 2023 a les 08:49
Actualitzat el 31 d’agost de 2023 a les 08:56
Un helicòpter de Salvament Marítim ha socorregut un home que es trobava a la deriva mentre practicava kitesurf a la zona de la barra del Trabucador, a la Ràpita.

L'avís l'ha donat el seu fill sobre la una de la tarda. Indicava que es el seu pare es trobava a la zona nord de la barra i que cada vegada s'anava allunyant més de la línia de la costa. 
El fill deia que ja gairebé no se'l veia i Salvament Marítim li ha demanat que no deixés de observar per poder guiar l'helicòpter.

Mentre Salvament Marítim activava l'helicòpter Helimer 221, es contactava amb l'empresa privada que s'encarrega de la vigilància de les platges de la Ràpita.

Per la seua banda, Bombers de la Generalitat ha enviat a la zona dos dotacions del parc d'Amposta i una del de Móra amb una llanxa. L'embarcació de Salvament Marítim Salvamar Achernar també es dirigia a la zona després d'efectuar una emergència en la zona de Castelló.