La trisindical dels Mossos (SME, SPC i CAT) ha denunciat nous incidents amb venedors ambulants contra agents del cos, esta vegada al mercat dels dissabtes de La Ràpita, lloc habitual de venda dels manters.
Segons el secretari general de l'SME, Toni Castejón, l’incident es va produir després que uns agents de proximitat instessin els venedors ambulants allunyar-se de la zona, després de les reiterades queixes dels propis venedors del mercat. La reacció dels venedors ambulants contra els policies hauria estat "amb crits, empentes i amenaces".
Segons la versió oficial dels Mossos , tot i els moments inicials de tensió, l'episodi s'hauria resolt a base de diàleg.
Sindicats de Mossos denuncien una «rebel·lió» de ‘manters’ a La Ràpita

Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 16 d’agost de 2015 a les 10:47
Actualitzat el 17 d’agost de 2015 a les 13:02
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa