Segons informa el Servei Català de Trànsit este migdia s'ha produït una col·lisió múltiple amb 5 turismes implicats a la T-344 a Amposta. Hi ha hagut un primer xoc frontal entre dos cotxes i després s’ha produït un encalçament amb 3 turismes més
L'avís ha estat donat a les autoritats a la 13.10 indicant que l'accident ha tingut lloc al punt quilomètric 2 en direcció a Santa Bàrbara.
Els Serveis d'Emergències Mèdiques, SEM informa de 6 persones ferides: una en estat greu i 5 en estat menys greu han estar traslladades a l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa (2 persones) i a l'Hospital Comarcal d'Amposta (3). Una ha estat donada d'alta in situ.
S'han activat 6 patrulles Mossos d’Esquadra; 3 dotacions dels Bombers de la Generalitat i 5 ambulàncies del SEM.
La via es manté tallada en els dos sentits de la marxa.
Sis persones ferides, una greu, en una col·lisió múltiple a Amposta
L'accident, amb cinc vehicles implicats ha tingut lloc a la T-344 a Amposta
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 26 de novembre de 2021 a les 15:44
Actualitzat el 26 de novembre de 2021 a les 16:35
Et pot interessar
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients