Sònia Tomàs i Roiget serà la cap de llista d’Esquerra Republicana a les eleccions a l’alcaldia de Masdenverge, després que la militància haja decidit fer-li confiança per liderar el projecte municipal republicà.
Tomàs ha encapçalat la candidatura d’Esquerra des de les municipals de 2011, eleccions aquelles, en les que va assolir representació, sent així la primera regidora republicana de Masdenverge des de la recuperació democràtica.
A les darreres eleccions de 2019, va aconseguir incrementar significativament la representació republicana al consistori, passant d’1 a 3 regidories, i esdevenir l’única formació política a l’oposició, davant la majoria absoluta que manté el món convergent des de les eleccions municipals de 1999.
L’objectiu de Sònia Tomàs passa per trencar esta majoria absoluta i liderar el canvi a Masdenverge. “Presentarem un projecte que il·lusioni a la ciutadania per fer de Masdenverge un poble amb futur, referent a la comarca i que se sumi a les grans transformacions que s’estan produint al país en camps com l’ecologisme, la transició ecològica i la revolució tecnològica”, ha afirmat l’alcaldable
Esquerra Republicana va guanyar les dues darreres eleccions generals que es van celebrar al municipi l’any 2019 i amb este fonament intentarà aconseguir uns bons resultats a les eleccions de l’any vinent.
Sònia Tomàs en el seu àmbit professional és directora d’un Centre de Formació de Persones Adultes. En l’àmbit polític a més de portaveu del grup municipal d’Esquerra Republicana a Masdenverge, presideix la Comissió d’Atenció a les Persones al Consell Comarcal del Montsià, on també és consellera de Joventut, Polítiques d’Igualtat i LGBTI.
Sònia Tomàs tornarà a encapçalar la candidatura d’Esquerra Republicana a l’alcaldia de Masdenverge
A les darreres eleccions de 2019, va aconseguir incrementar significativament la representació republicana al consistori, passant d’1 a 3 regidories
Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 29 de juny de 2022 a les 12:55
Actualitzat el 29 de juny de 2022 a les 13:03
Et pot interessar
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició