Vint-i-tres municipis de tot Catalunya, entre els quals hi ha Tortosa i Ulldecona, participen en una campanya per potenciar el comerç de proximitat, que tindrà lloc entre el 2 i el 22 de juny. Les persones que compren a les botigues adherides a la campanya participaran en el sorteig de diversos regals, que van des de vals de descompte fins a entrades per fer visites guiades a llocs d'interès dels municipis participants.
La Generalitat aporta el suport necessari per unificar la imatge de la campanya i fer-ne difusió. Es tracta de la quarta edició de la campanya impulsada per la subxarxa de nuclis antics, amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, ‘Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir’, que vol potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics per millorar la qualitat de vida i la cohesió social.
El secretari d'Habitatge i Millora Urbana del Departament de Territori i Sostenibilitat, Carles Sala, ha presentat la campanya conjunta, que compta amb la col·laboració de 1.479 comerços. “ L'objectiu és recuperar la centralitat comercial dels nuclis antics perquè tornin a ser el seu referent social”, ha apuntat el departament en una nota de premsa.
Tortosa i Ulldecona participen en una campanya per potenciar el comerç de proximitat
Se sortejaran regals als clients dels establiments adherits, entre el 2 i el 22 de juny

Ara a portada
Publicat el 28 de maig de 2014 a les 19:52
Et pot interessar
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat Jesús Serrano guanya el novè Premi de Narrativa Breu Ciutat d’Amposta
-
Societat Álex Ubago i Bebe, els reclams del Primavera DO Terra Alta, a Batea
-
Societat La piscina més llarga del món inunda el cicle sobre l'economia de l'aigua de Lo Pati