Este diumnege a la tarda, quan faltaven 8 minuts per a les 19 hores, es va produir un nou accident a la carretera N-340, entre La Ràpita i Alcanar, en el que es van veure implicats tres vehicles.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, van ser tres les persones ferides lleus, per sortida de la via dels cotxes. Com es pot veure a les imatges, els Bombers van traure els cotxes dels camps d'oliveres on havien caigut.
Precisament este dissabte es van complir 100 talls de trànsit a la N-340 per part del moviment veïnal que reclama la gratuïtat de l'AP-7.
Tres ferits lleus en un accident este diumenge a l'N-340, entre la Ràpita i Alcanar
Els fets es van produir poc abans de les 7 de la tarda

Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 12 de setembre de 2016 a les 13:24
Actualitzat el 12 de setembre de 2016 a les 13:37
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa