El centre d’atenció primària (CAP) de la Ràpita ha atès durant tot este diumenge un centenar de persones ferides després de la càrrega de desenes d’antiavalots de la Guàrdia Civil contra els veïns que estaven a les portes del pavelló firal protegint el col·legi electoral, segons confirmen fonts mèdiques. Si bé fins al migdia s'havien confirmat 45 ferits, la xifra ha anat augmentant a mesura que ha avançat el dia.
Segons fonts del CAP, les ambulàncies que s’han desplaçat cap al pavelló han atès 15 persones, in situ, una de les quals ha estat derivada directament a l’hospital comarcal d’Amposta amb una luxació d’espatla. Fins al migdia hi ha hagut 6 derivacions, totes per luxacions: 1 a l’hospital Verge de la Cinta de Tortosa, i les altres 5 a l’hospital comarcal d’Amposta. A més de les luxacions, s’han atès també ferides al cap i altres parts del cos per cops de porra, i atacs d’ansietat.
Un centenar de persones han estat ateses al CAP de la Ràpita, ferides per la càrrega dels antiavalots
Hi ha hagut 6 derivacions -totes per luxacions- a l’hospital Verge de la Cinta de Tortosa i a l’hospital comarcal d’Amposta

- Segons fonts del CAP, a les ambulàncies que s’han desplaçat cap al pavelló han atès 15 persones -
- Sofia Cabanes
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat El Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa tindrà millor visibilitat amb la reforma de la sala
-
Societat L’atenció en salut mental a infants i joves es dispara a l’Ebre gràcies als nous serveis a domicili Redacció
-
Cultura La pel·lícula Sirat, amb la canareva Andrea Queralt a la producció, opta a la Palma d’Or Sílvia Berbís
Publicat el 01 d’octubre de 2017 a les 12:20
Actualitzat el 01 d’octubre de 2017 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Instal·len càmeres lectores de matrícules a l'Ampolla
-
Societat Tortosa es prepara per a la segona edició d’Ebre Freak, l’esdeveniment del còmic, el manga i la fantasia
-
Societat L'Hospital Comarcal d'Amposta, pioner en cirurgia ginecològica avançada sense cicatrius
-
Societat L’oli Cabra Feixet del Perelló, premiat com el millor oli extra verge del món