Un recital de piano d'Inés Reguero, professora de l'Escola i Conservatori de Música de la Diputació a Tortosa, ha donat el tret de sortida este dijous a un nova edició del cicle de concerts "Hivern Musical", que organitza cada any el centre d'educació. Este cicle de concerts oferirà fins al 15 de març un total de 4 actuacions protagonitzades per professors, exalumnes i formacions de renom a la sala d'actes del Patronat Obrer de Tortosa. L'entrada a tots els concerts és oberta al públic i gratuïta.
El proper concert el protagonitzarà Solk el proper dijous 1 de març a les 20h. L'agrupació està formada per Joan Cid (llaüt, guitarró i cors), Jordi Sanç (percussions tradicionals), Sebastià Redó (veu i lletres), Pau Puig (dolçaina, gralla, tarota, saxo, ney, bansuri, alboka, gaida búlgara i sac de gemecs) i Rafel Iniesta, contrabaix. El divendres 2 de març a la mateixa hora tindrà lloc l'actuació del Cor LaBinota, sota la direcció de Maria Lombarte i amb Manel Miró com a pianista acompanyant. Finalment, el dijous 15 de març Música de Cambra amb professorat del centre: J. Ricardo Forner (clarinet), Nico Cobo (violoncel), Inés Reguero (piano) i Jordina Setó (Piano).
Cada curs escolar l'Escola i Conservatori de la Diputació a Tortosa organitza dos cicles de concerts, l'Hivern Musical i la Primavera Musical. L'objectiu d'ambdós cicles és apropar la música a la comunitat educativa del conservatori però també a Tortosa i a la demarcació de Tarragona.
Un recital de piano enceta el cicle de concerts «Hivern Musical» del Conservatori de Música de la Diputació a Tortosa
Fins al 15 de març se celebraran 3 recitals gratuïts a la Sala d'actes del Patronat Obrer

Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 19 de gener de 2018 a les 16:39
Actualitzat el 19 de gener de 2018 a les 16:47
Et pot interessar
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients