Una gran participació ciutadana marca les festes majors d'Amposta

Publicat el 19 d’agost de 2014 a les 09:47
Imatge del pregó de festes, que enguany va anar a càrrec de Joana Serret. Foto: Cedida

La regidoria de Festes de l’Ajuntament d’Amposta ha fet un balanç positiu de la festa major que va finalitzar el dissabte passat amb el tradicional castell de focs d’artifici a la vora del riu.

Segons ha destacat en una nota de premsa, des de l’inici de la festa amb el bou embolat i el bou capllaçat, milers de persones van omplir els carrers de la ciutat, les tardes de bous, els vestits de paper, el pregó de la festa major, el cós-iris o les nits de ball. Una de les novetats de la festa amb gran èxit ha sigut el concurs de camisetes de les colles ampostines organitzat per Amposta Ràdio, on més de quaranta colles hi van participar.

Cal destacar també la gran participació de la gent jove en les activitats destinades a este col·lectiu celebrades al Castell, a l’embarcador i al recinte de fires, així com del correbars que es va celebrar per segon any consecutiu amb un notable èxit de participació.

El concert de bandes va omplir un any més la plaça de la Vila. També ha destacat la implicació dels diferents locals d’oci de la ciutat, que han fet possible que cada dia de la festa major haja estat ple d’actes esportius, socials, culturals i musicals per a totes les edats.