El Bombers de la Generalitat estan donant suport en les tasques d'extinció de l'incendi que, des d'este divendres, crema a Vall-de-roures, a la comarca aragonesa del Matarranya. Una unitat dels GRAF va treballar este divendres en el foc i dos mitjans aeris del Bombers s'hi han incorporat a primera hora d'este matí.
Segons el govern d'Aragó, este migdia el foc ha quedat estabilitzat, i les baixes temperatures de la nit han ajudat a mitigar la virulència de les flames". La superfície provisional cremada és de 10 hectàrees de pinar entre la carretera de Fontdespatla i el pantà de Pena. Per precaució, ahir es va desallotjar una vintena de persones de diverses masies i cases rurals, la majoria gent que estava passant uns dies de vacances. Molts van poder retornar a casa i altres han estat allotjades en establiment hotelers de la zona per passar la nit.
El govern d'Aragó investiga si hi ha indicis de criminalitat en l'origen de l'incendi de Vall-de-roures ja que es van localitzar dos focus separats per un quilòmetre i mig de distància. Es descarten les causes naturals.
Una vintena de veïns desallotjats per un incendi a Vall-de-roures
Descartades les causes naturals, s’investiga si hi ha indicis de criminalitat en l’origen del foc
Ara a portada
Publicat el 09 de desembre de 2017 a les 15:21
Actualitzat el 11 de desembre de 2017 a les 16:50
Et pot interessar
-
Societat Instal·len càmeres lectores de matrícules a l'Ampolla
-
Societat L'Hospital Comarcal d'Amposta, pioner en cirurgia ginecològica avançada sense cicatrius
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents