Les properes festes Quinquennals que se celebraran a Ulldecona comencen a calentar motors, i enguany tindran una cançó dedicada, sorgida de la inspiració del grup Pepet i Marieta, que este dimecres ha presentat el single i el videoclip que en posa les imatges.
Amb motiu de l'estrena del nou videoclip de Pepet i Marieta, el cantant i líder del grup Josep Bordes ha explicat a aguaita.cat que el van rodar amb una clara intenció: "Donar a conèixer les Quinquennals arreu de Catalunya, València, Balears i arreu del món i convidar a tot el món a unir-se a esta festivitat falduda", afirma.
El vídeo explica una història d'amor, un tema universal amb el qual molts s'identifiquen:
"L'amor no només és cosa de Quinquennals, l'amor és universal i passa tot l'any" diu Josep Bordes.
La història del clip es desenvolupa durant vàries Quinquennals. I és que segons explica, "a Ulldecona les iaies compten el temps en Quinquennals i diuen: Es van casar per Quinquennals i a vore si a les altres us animeu i ja teniu lo crio", comenta divertit.
Un Josep Bordes que canta a l'amor universal i que per amor ha marxat a viure a Mallorca.
Això afectarà la continuïtat del grup?: "En absolut, ja fa un mes que hi estic per conciliació familiar i no heu notat que haja faltat a cap concert. De fet estic més a prop que mai. Amb 20 minuts estic a casa, amb el tren baixant de Barcelona eren unes hores més", afirma.
Pepet i Marieta també anuncia que el proper 15 d'Agost, per Festes de Gràcia (BCN), faran un concert a les 22.00 hores a la plaça del Sol per celebrar els 15 anys del grup, paral·lel al que ja van fer a Ulldecona i que apareix al clip.
També cal apuntar a l'agenda:
-20 d'Agost a Móra d'Ebre
-22 d'Agost la Ràpita
-9 d'Agost a Lloret de Mar
-10 d'Agost a Preixens (Lleida)
Podeu veure aquí el vídeo:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VsScHJlyIh4[/youtube]
VIDEO | Pepet i Marieta estrena nou clip dedicat a les Quinquennals d'Ulldecona
El cantant del grup, Josep Bordes, explica com va néixer el projecte i anuncia un gran concert a Festes de Gràcia per commemorar el 15 anys a sobre els escenaris

Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 07 d’agost de 2019 a les 17:37
Actualitzat el 07 d’agost de 2019 a les 18:56
Et pot interessar
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició