Rescaten dues persones atrapades mentre feien barranquisme a Horta de Sant Joan

Els excursionistes anaven per una canal equipada, però no van trobar la següent instal·lació i van quedar bloquejats

Publicat el 26 de desembre de 2024 a les 14:05
Actualitzat el 26 de desembre de 2024 a les 14:07

Rescat dels Bombers en ple dia de Nadal. Dues persones es van quedar atrapades en una via de barranquisme a Horta de Sant Joan, a la Terra Alta, fet que va obligar a activar els serveis d'emergències.

Concretament, els Bombers de la Generalitat van rescatar amb helicòpter dues persones que es trobaven descendint per una canal del barranc. Teòricament, estava equipada per a la pràctica esportiva, però no han trobat la següent instal·lació.

Això ha implicat que els excursionistes es quedessin encallats en un relleix de la corda. Finalment, però, i després d'unes hores atrapats a la via Skapat, els ha recollit l'helicòpter. En paral·lel, també s'ha activat una dotació terrestre dels Bombers i del Sistema d'Emergències Mèdiques.