Tretze anys de presó per agredir sexualment una dona i robar-li els guanys de la prostitució a Amposta

Fiscalia reclama 20.000 euros de responsabilitat civil per a la víctima

Publicat el 05 de juny de 2024 a les 13:19
Actualitzat el 05 de juny de 2024 a les 13:21

L'Audiència de Tarragona ha jutjat este dimecres un home acusat d'agredit una dona sexualment a Amposta entre els anys 2021 i 2022. 

Fiscalia li demana tretze anys de presó per un delicte continuat d'agressió sexual i per un altre de prostitució, així com mesos de multa pels delictes de lesions lleu i de furt lleu. També li reclama 20.000 euros de responsabilitat civil pels danys morals.

L'investigat ha negat que agredís sexualment la víctima i ha assegurat que la dona va embogir quan li va demanar que abandonés l'habitació -que li havia llogat-. En la seua declaració, també ha assegurat que no li robava els diners que guanyava exercint la prostitució. L'acusació particular demana 27 anys de presó i la defensa una sentència absolutòria.